منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوژل / تزریق مزوژل جالپرو، روشی موثر در جوانسازی زیر چشم

تزریق مزوژل جالپرو، روشی موثر در جوانسازی زیر چشم

مزوژل جالپرو یک راه‌ حل نوین و موثر در حوزه جوان ‌سازی و زیباسازی پوست است که به طور خاص برای بهبود ظاهر پوست زیر چشم طراحی شده است. این محصول تزریقی با ترکیبی از مواد فعال، به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می‌ کند و به همین واسطه موجب کاهش و از بین رفتن تیرگی‌ها، پف و خطوط ریز زیر چشم می شود. با استفاده از مزوژل جالپرو، پوست زیر چشم جوان ‌تر، روشن‌ تر و محکم ‌تر به نظر می‌ رسد. در این مقاله به بررسی جامع این محصول پرداخته شده است.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای استفاده از مزوژل جالپرو زیر چشم

کاربرد های جالپرو زیر چشم

تزریق مزوژل جالپرو دراصفهان

فرآیند انجام جالپرو زیر چشم

ابتدا پوست ناحیه درمان باید تمییز شود، سپس بی‌حسی موضعی اعمال می‌شود. پس از بی‌حسی تزریق‌هایی داخل پوست به لایه میانی درم زیر چشم انجام می‌شود. میزان ماده‌ی تزریق با توجه به هدف درمان و نظر پزشک متفاوت می باشد . مدت زمان تزریق بین 20 تا 60 دقیقه طول می‌کشد.

مقایسه مزوژل جالپرو با سایر روش‌ های درمانی جوانسازی زیر چشم

در مقایسه مزوژل جالپرو و فیلر زیر چشم باید گفت که هر دو درمان‌ های نوین زیبایی برای رفع سیاهی و گودی زیرچشم هستند. مزوژل‌ها عموماً شامل موادی مثل ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و روغن‌های معدنی ترکیب شده می‌باشند.اما فیلرها معمولاً از مواد پرکننده تشکیل می‌شوند که اکثرا از اسید هیالورونیک یا مواد دیگری مانند هیدروکسی‌اپاتیت کلسیم ساخته شده‌اند. این‌ها موادی هستند که خود بدن آن‌ها را تولید می‌کند. مزوژل‌ها در درمان‌های زیبایی و پوست به عنوان یک روش برای تغذیه، ترمیم و تقویت مؤثر پوست استفاده می‌شوند. اما فیلرها معمولاً برای پرکردن خطوط حجم دهی به نواحی مورد نظر استفاده می شوند. هر دو روش دوره نقاهت خاصی ندارد و ماندگاری آنها موقتی بوده و برای حفظ نتیجه، نیاز به تمدید تزریق دارند.

چه کسانی می توانند از مزوژل جالپرو برای جوانسازی زیر چشم بهره ببرند؟

ماندگاری نتایج مزوژل جالپرو برای زیر چشم

ماندگاری اثرات مزوژل جالپرو می تواند بسته به عواملی مانند نوع پوست، سبک زندگی، و مراقبت های پس از تزریق برای هر فرد متفاوت باشد. اما معمولاً مزوژل جالپرو بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارد.

مراقبت های بعد از جالپرو زیر چشم

  1. توصیه می شود در چند شب اول از ایجاد فشار روی نواحی تحت درمان خودداری کنید به پشت بخوابید.
  2. به مدت 1 تا 3 روز پس از تزریق، آرایش نکنید و از محصولات آرایشی مبتنی بر روغن استفاده نکنید.
  3. به هیچ وجه ناحیه تحت درمان را در معرض گرمای شدید قرار ندهید (مانند سولاریوم یا سونا)
  4. به مدت 24 ساعت از انجام ورزش های شدید خودداری کنید.
  5. به مدت 24 ساعت از مصرف الکل اجتناب کنید.
  6. به مدت 24 ساعت از درمان با محصولات حاوی AHA، رتینول یاویتامین C خودداری کنید.
  7. تا دو هفته پس از درمان از انجام مزوژل جالپرو از انجام فیشال، اپیلاسیون صورت، لایه برداری با گلیکولیک یا AHA، درمان های مبتنی بر IPL یا انرژی و میکرودرم ابریژن خودداری کنید.

معایب تزریق جالپرو زیر چشم

باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی که تزریق مزوژل زیر چشم توسط پزشک متخصص و با مهارت انجام شود معایب و عوارض جدی نخواهد داشت، با این حال برخی از رایج ترین این عوارض در تزریق مزو ژل زیر چشم عبارتند از:

هزینه جالپرو زیر چشم به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه جالپرو زیر چشم به عوامل مختلفی از جمله مقدار مزوژل مصرفی، اندازه ناحیه درمان، تعداد جلسات و تخصص پزشک بستگی دارد و متغییر می باشد.

سوالات متداول کاربران درباره جالپرو زیر چشم

به طور کلی جلسات درمانی مزوژل جالپرو تا 3 جلسه هر 3 هفته یکبار می باشد.

خیر درد تزریق مزوژل جالپرو زیر چشم زیاد نیست و قبل از تزریق پزشک محل مورد نظر را بی حس می کند.

به طور معمول از جالپرو زیر چشم برای افراد بالای 30 سال استفاده می‌شود. با این حال با توجه به شرایط پوست و نظر پزشک ممکن است در سنین کمتر نیز تزریق مزوژل جالپرو انجام شود.

دوران نقاهت تزریق مزوژل جالپرو زیر چشم بسیار کوتاه می باشد و فرد بعد از مدت کوتاهی می تواند به فعالیت عادی خود بازگردد.

تزریق ژل جالپرو در مدت زمان کوتاهی انجام می شود(حدود 30 دقیقه) و بلافاصله بعد از تزریق هیدراته شدن و کاهش علائم پیری پوست قابل مشاهده است. اما برای مشاهده نتیجه مطلوب می بایست جلسات درمانی را تکمیل کنید.

نتیجه گیری

مزوژل جالپرو به عنوان یک راه‌حل موثر و غیرتهاجمی برای بهبود ظاهر پوست زیر چشم، توانسته است رضایت بسیاری از افراد را جلب کند. این روش با هدف کاهش تیرگی، پف و افزایش استحکام پوست به جوان ‌سازی و بازسازی پوست زیر چشم کمک می‌کند. مشاوره با متخصص پوست و انتخاب یک برنامه درمانی مناسب، می‌تواند نتایج مطلوب و ماندگاری را به همراه داشته باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین