منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
جراحی زیبایی پلک

همه چیز درباره فیشیال پوست

فیشیال پوست یکی از محبوب ‌ترین روش‌های مراقبت از پوست است که شامل مجموعه ‌ای از مراحل و تکنیک‌ های متنوع برای بهبود وضعیت پوست و افزایش درخشندگی و طراوت آن می ‌شود. فیشیال صورت به گونه‌ ای طراحی شده است که با ترکیب پاک‌ سازی عمیق، لایه ‌برداری، ماساژ و استفاده از ماسک ‌های مختلف، جوان‌ سازی و شادابی پوست را به حداکثر برساند. با توجه به انواع پوست و نیازهای مختلف، فیشیال پوست می‌تواند به طور اختصاصی برای هر فرد تنظیم شود، به طوری که علاوه بر بهبود . با این روش، دستیابی به پوستی صاف ‌تر، درخشان‌ تر و سالم‌ تر امکان ‌پذیر می‌شود و به کاهش مشکلات پوستی نیز کمک می کند و به عنوان بخشی اساسی از روتین زیبایی بین بسیاری از افراد شناخته شده است .

آنچه در این مطلب میخوانید

انواع فیشیال پوست

این نوع فیشیال مناسب انواع پوست می باشد و شامل پاک‌ سازی، صاف کردن پوست، بخور دادن، مکش، ماسک و مرطوب ‌سازی و ماساژ می باشد. فیشیال کلاسیک باعث بهبود بافت پوست می‌ شود.

از رایج ترین مشکلات پوستی میتوان به بروز آکنه و جوش اشاره کرد. فیشیال اثر کاملا مشهودی بر کاهش التهابات و لک های ناشی از جوش دارد. در این نوع فیشیال هدف پاکسازی عمیق صورت می باشد و ماسک ها و مرطوب کننده های مورد استفاده در این نوع فشیال، متناسب با پوست مستعد آکنه انتخاب می شوند. انجام این نوع فیشیال به طور منظم تاثیر بسیار زیادی بر بهبود جای جوش دارد.

فیشیال یکی از تکنیک‌های غیر تهاجمی و موثر برای روشن ‌تر کردن دور چشم است. فیشیال دور چشم می تواند باعث آبرسانی، لایه برداری پوست از سلول های مرده و آلودگی های ایجاد شده، پاکسازی مواد آرایشی از پوست و همچنین افزایش گردش خون در پوست شود که در نهایت منجر به بهبود تیرگی، پف و چروک های ریز چشم می شود.

یکی از بهترین روش‌ها برای درمان منافذ باز پوست ، فیشیال و پاکسازی است. در این روش، پوست از سلول‌های مرده، چربی‌ها و سایر آلودگی‌های دیگر پاکسازی می‌شود. دراین روش به دلیل کم شدن چربی پوست، منافذ باز به مرور و در صورت انجام فیشیال به طور منظم کاهش می یابند.

همه چیز درباره فیشیال پوست

کاربرد فیشیال پوست

مراحل فشیال پوست

فیشیال تخصصی پوست تحت نظر پزشک انجام می‌شود. مراحل فیشیال پوست به این ترتیب است : در مرحله اول ابتدا پوست به‌ خوبی تمیز می شود و بعد، با کمک دستگاه بخور، به ‌صورت هم‌زمان بخار گرم و سرد روی پوست اعمال می شود. بخور صورت جوش‌های سرسیاه و سرسفید را نرم می‌کند. سپس با توجه به نوع پوست، مواد شیمیایی و ابزارهای لازم جهت لایه برداری انتخاب شده و سلول‌های مرده سطح پوست و تمامی آلودگی‌های منافذ پوست را از بین میبرند و پاک می‌کنند. در مرحله بعدی از فیشیال، تمامی منافذ پوست که با چربی یا سلول‌های مرده مسدود شده‌اند تخلیه می‌شوند. و بعد به منظور کلاژن‌ سازی ، سم‌ زدایی و افزایش گردش خون شروع به ماساژ صورت می کنند. در مرحله آخر فیشیال، بر اساس وضعیت و نوع پوست ، ماسک مناسب روی پوست استفاده می‌شود. بعد از مدت ‌زمان معین (۱۵ تا ۲۰ دقیقه)، ماسک از پوست برداشته شده و بر اساس نوع پوست، تونر و سرم پوستی و مرطوب ‌کننده روی سطح پوست استفاده می‌شود.

مراقبت های بعد از فیشیال پوست

عوارض فیشیال پوست

فیشیال پوست روشی کاملا ایمن و غیر تهاجمی می باشد و هیچ عوارضی تاکنون برای این روش گزارش نشده است. قرمزی‌های پس از فیشیال کاملاً طبیعی بوده و خیلی سریع برطرف می‌شود.

قیمت فیشیال صورت

تعیین قیمت فیشیال صورت به عواملی مانند وضعیت و نوع پوست، مهارت و تخصص پزشک، مکان کلینیک و ... بستگی دارد.

نتیجه گیری

نکته حائز اهمیت در خصوص این روش درمانی این است که تنها در یک جلسه 1 ساعتی، می‌تواند بسیاری از مشکلات پوستی، مانند جوش‌های سرسیاه یا کومودن را از بین ببرد. فیشیال نتایج طولانی مدتی دارد و می تواند پوستی شفاف، نرم، هیدراته و عاری از لک را برایتان به همراه داشته باشد. فیشیال پوست علاوه بر بهبود ظاهر و سلامت پوست، تجربه ای آرامش بخش و مفید برای کاهش استرس نیز به حساب می رود . با این حال برای بهترین نتایج بسیار مهم است که نوع فیشیال مناسب با نوع پوست و نیازهای پوستی شما انتخاب شود شما می توانید برای رسیدن به نتایج بهتر از خدمات کلینیک متخصص پوست دکتر واعظ شوشتری با امکانات و کادر مجرب بهره مند شوید .


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین