منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر پیل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / لیفت شقیقه با تزریق فیلر؛ عوارض و ماندگاری

لیفت شقیقه با تزریق فیلر؛ عوارض و ماندگاری

با افزایش سن، بافت های نرم شروع به کاهش می کنند که باعث تغییر ساختار صورت می شود. از بین رفتن حجم شقیقه می‌ تواند باعث افتادگی ابرو و ایجاد ظاهری خسته، خشمگین، ناراحت و پیر شود. همچنین با افزایش سن، پوست نازک دور چشم نازک تر شده و دچار چین و چروک می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

لیفت شقیقه یا لیفت تمپورال (Temporal Lift) فرایندی است که به ‌منظور بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آنها انجام می‌شود. با این کار می‌توانید به چشم‌ها و ابروهای خود فرم ببخشید و جذابیت آنها را دوچندان کنید. در واقع با استفاده از لیفت شقیقه چشم‌های شما درشت‌تر به نظر رسیده و فاصله آنها با ابروها نیز متناسب خواهد شد. علاوه بر لیفت ابروها می‌توان چروک پنجه کلاغی را نیز از بین برد. این روش کاملاً غیر تهاجمی است و می‌تواند در مدت بسیار کوتاهی، تأثیر به سزایی را در جوان‌تر شدن صورت شما داشته باشد. با استفاده از این روش نه تنها از هزینه‌های زیاد جراحی خلاص خواهید شد، بلکه کمترین درد و عوارض را هم احساس خواهید کرد.

مزایای تزریق فیلر به شقیقه

همچنین بخوانید: لیفت شقیقه با بوتاکس

نحوه لیفت شقیقه با فیلر

ناحیه مورد تزریق به خوبی با الکل و محلول های پاک کننده تمیز می شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ آرایش یا باکتری روی پوست شما باقی نمی ماند. برای کاهش درد ناشی از تزریق، یک بی‌حسی موضعی یا لیدوکائین در مناطقی که فیلرها را دریافت می‌ کنید، تزریق می‌ شود. یک سرنگ استریل حاوی ژل تهیه می شود. جراح یا متخصص به آرامی سوزن را وارد ناحیه شقیقه می کند و به آرامی ماده را از سرنگ به داخل شقیقه رها می کند. ممکن است هنگام فرو رفتن سوزن، احساس سوزش یا درد مختصری داشته باشید. پزشک شما همچنین ممکن است ناحیه مورد نظر را به آرامی ماساژ دهد تا مطمئن شود که توده یا برآمدگی وجود ندارد.

لیفت شقیقه با تزریق فیلر

مراقبت قبل از لیفت شقیقه با تزریق فیلر

مراقبت بعد از لیفت شقیقه با تزریق فیلر

کاندید نامناسب لیفت شقیقه با فیلر

  1. اختلال خونی و انعقادی
  2. برخی از آتروفی های پوستی به دلیل استفاده از داروهای استروئیدی
  3. نقض ایمنی
  4. در دوران بارداری و شیردهی
  5. عفونت و التهاب در ناحیه تزریق
  6. اگزمای پوستی
  7. سابقه آلرژی و واکنش های آنافیلاکسی

ماندگاری لیفت شقیقه با تزریق فیلر

به طور کلی، فیلرهای شقیقه ماندگاری بالایی دارند و می‌توانند تا ۶ ماه تا ۲ سال به طول بینجامند. بعد از گذشت یک مدت زمان، فیلر به طور طبیعی در بدن تخلیه می‌شود و می‌تواند نیاز به تزریق مجدد فیلر را ایجاب کند.

اینستاگرام دکتر واعظ

عوارض تزریق فیلر شقیقه

از جمله عوارض جانبی معمول که پس از هر تزریق ژل ایجاد می‌شود می‌توان به کبودی، تورم، قرمزی و درد محل تزریق اشاره کرد ولی در صورت انجام این کار توسط یک فرد بی‌تجربه ممکن است شاهد موارد زیر باشید:

هزینه لیفت شقیقه با تزریق فیلر

هزینه‌ لیفت شقیقه با فیلر به تعداد تزریق و یا ناحیه‌ مورد درمان، تجربه‌ پزشک، نوع و برند ژل مورد استفاده، موقعیت جغرافیایی مطب و کلینیک و وسایل موردنیاز برای درمان بستگی خواهد داشت. همچنین این روش زیبایی تحت پوشش شرکت‌ های بیمه قرار نمی گیرد.

برای آگاهی از روشهای درمان زگیل تناسلی ، روی لینک کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :جابرزاده [ 1402-08-07 ]
سلام دکتر من چند ماه پیش لیفت شقیقه انجام دادم که چشمام روباهی شه و دکترم پوست اضافه را برداشت خیلی هم عالی بود ولی بعد از کشیدن بخیه هام چشمام دیگه بادامی نیست و خیلی ناجوره و حالت چشمانم خوب به نظر نمی رسد.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق فیلر بینی در چه مواردی انجام میشود؟تزریق فیلر بینی در چه مواردی انجام میشود؟

فیلر بینی، یک روش غیر جراحی با هدف اصلاح فرم و زیباسازی بینی است. این روش شامل تزریق یک ماده پرکننده (فیلر) مانند اسید هیالورونیک در زیر پوست به منظور ایجاد تغییرات موقت در ساختار بینی است ... ادامه مطلب

روش های پزشکی آبرسانی پوستروش های پزشکی آبرسانی پوست

آبرسانی به پوست یکی از راه‌هایی است که برای رفع خشکی پوست و محافظت از آن استفاده می‌کنند. در آبرسانی پوست، از راه بیرونی رطوبت پوست را افزایش می‌دهند. با این روش رطوبت رسانی به سلول‌های لایه شاخی و تورژسانس افزایش یافته و سلول‌ها ورم کرده و در نهایت پوست شاداب‌تر مي‌شود. ... ادامه مطلب

علت ریزش مو و طاسی در زنان چیست؟علت ریزش مو و طاسی در زنان چیست؟

ریزش بیش از حد یا غیر طبیعی مو به عنوان آلوپسی شناخته می‌شود و انواع مختلفی دارد. آلوپسی آندروژنتیک شایع ترین علت ریزش مو در زنان است. از دیگر اختلالات می توان به آلوپسی آره آتا ، تلوژن افلوویوم ، آلوپسی سیکاتریکال و آلوپسی آسیب زا اشاره کرد ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین