منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / درمان فرو رفتگی گیجگاه با تزریق فیلر شقیقه

درمان فرو رفتگی گیجگاه با تزریق فیلر شقیقه

تزریق فیلر شقیقه یا تزریق فیلر به شقیقه‌ ها به عنوان یکی از روش‌ های موثر و غیرتهاجمی برای جوانسازی صورت و بهبود حجم نواحی فرورفته شقیه ها ، در بین افراد محبوبیت یافته است. در این روش به کمک فیلرهای هیالورونیک اسید یا انواع فیلرهای دیگر ، به ترمیم و تقویت ناحیه شقیقه‌ ها می‌ پردازد و با کاهش چین و چروک‌ ها و بهبود تقارن صورت ، ظاهر جوان‌ تر و شاداب‌ تری را به چهره می‌ بخشد. انتخاب برند مناسب برای تزریق فیلر به شقیقه‌ ها توسط متخصص پوست و مهارت انجام این درمان برای افرادی که به دنبال نتایح درمانی سریع و با حداکثر رضایت مندی هستند گزینه مناسبی است .

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق فیلر شقیقه یا گیجگاه چگونه انجام می‌شود؟

مزایای تزریق فیلر به شقیقه

تزریق فیلر شقیقه مزایای زیادی دارد که می توان به افزایش حجم شقیقه‌ ها، رفع چین و چروک‌ ها، و بهبود تقارن صورت اشاره کرد. این روش می تواند ظاهری جوان‌ تر و شاداب‌ تری به چهره ببخشد. از دیگر مزایای آن :

ماندگاری تزریق فیلر شقیقه

تزریق فیلر شقیقه از روش های محبوب برای جوانسازی صورت و کاهش علائم پیری می باشد . ماندگاری تزریق فیلر شقیقه بسته به نوع فیلر مورد استفاده ، شرایط پوستی فرد و مراقبت‌ های قبل و بعد از درمان می‌ تواند متفاوت باشد. معمولاً فیلرهای هیالورونیک اسید بین 6 تا 12 ماه ماندگاری دارند، در حالی که فیلرهای نیمه‌ دائمی یا دائمی می‌ توانند تا 18 ماه یا بیشتر دوام داشته باشند. انتخاب نوع فیلر باید با توجه به نیازهای شخصی فرد و مشاوره با متخصص پوست انجام شود.

تزریق فیلر شقیقه در اصفهان | دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست و مو

مراقبت قبل از لیفت شقیقه با تزریق فیلر

مراقبت های بعد از تزریق فیلر در شقیقه

کاندید نامناسب لیفت شقیقه با فیلر

  1. اختلال خونی و انعقادی
  2. برخی از آتروفی های پوستی به دلیل استفاده از داروهای استروئیدی
  3. نقض ایمنی
  4. در دوران بارداری و شیردهی
  5. عفونت و التهاب در ناحیه تزریق
  6. اگزمای پوستی
  7. سابقه آلرژی و واکنش های آنافیلاکسی
لیفت شقیقه با تزریق فیلر

عوارض تزریق فیلر شقیقه

تزریق فیلر به شقیقه نیز مانند هر روش دیگری می‌تواند با عوارضی همراه باشد که این عوارض از خفیف تا شدید ممکن است ایجاد شوند. با این وجود در صورت مراجعه به پزشک متخصص و مراکز مجاز می‌توان تزریق کم عارضه ای را تجربه کرد و شاهد بهترین نتایج بود. عوارض قابل پیش بینی تزریق فیلر شقیقه به کبودی، التهاب، قرمزی، تورم و احساس درد جزئی در گیجگاه و نواحی مجاور آن ختم می‌شوند. ولی در صورتی که این عمل توسط پزشک مجرب انجام نشود؛ ممکن است شاهد عوارضی بود که در ادامه به آنها اشاره می‌شود:

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

هزینه تزریق فیلر شقیقه‌

هزینه تزریق فیلر شقیقه‌ با توجه به نوع فیلر و میزان مورد نیاز آن محاسبه می‌گردد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت تزریق فیلر شقیقه در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری با مطب هماهنگ نموده و اطلاعات کسب نمایید.

نتیجه گیری

تزریق فیلر به شقیقه‌ ها روشی ایمن و کارآمد برای بازگرداندن حجم از دست‌ رفته به شقیقه ها و جوانسازی این ناحیه است . برای رسیدن به نتایج سریع با ماندگاری بالا و حداقل زمان نقاهت در این روش می توان با مشاوره گرفتن از یک متخصص ماهر و انتخاب فیلر مناسب و همچنین رعایت مراقبت های بعد از تزریق فیلر شقیقه از این مزایا بهره مند می شوید .


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شریعتی [ 1402-06-10 ]
میشه از تزریق چربی استفاده کرد ؟ ماندگاری بالایی داره یا نه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین