منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر اندولیفت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / ژل پروفایلو چگونه بر پوست اثر می گذارد؟

ژل پروفایلو چگونه بر پوست اثر می گذارد؟

تزریق ژل پروفایلو روشی نوین است که با نتایج چشمگیر، در جهت مراقبت از پوست گام برمی‌دارد. تزریق پروفایلو برای هر فرد بالای 30 سال که درگیر عوارض ناشی از افزایش سن در پوست خود شده است، می‌تواند مناسب باشد. ژل پروفایلو با تحریک پوست به کلاژن سازی و جذب آب بیشتر، موجب جوانسازی کل صورت می‌شود و استحكام و انعطاف پذیری را در پوست افزایش می‌دهید و خطوط ریز و چین و چروك‌ها را رفع می‌نماید. همچنین در رفع ظاهر کدر، کسل و مات پوست بسیار موثر است.

تزریق ژل پروفایلو توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست مو و زیبایی در اصفهان، انجام می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از این روش، با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

تاثیر پروفایلو بر پوست

تزریق ژل پروفایلو روشی است که به پوست طراوت، نشاط و درخشندگی می‌بخشد. از 30 سالگی به بعد، پوست به تدریج مواد گرانبهایی که موجب استحکام و جوانی می‌شوند را از دست می‌دهد. کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک (HA) با افزایش سن کاهش می‌یابد و فقدان آنها باعث بروز چین و چروک و افتادگی در پوست می‌شود. پروفایلو با تحریک تولید کلاژن و الاستین، باعث ترشح آهسته اسید هیالورونیک می‌شود و خطوط ریز و چین و چروک را بهبود می‌بخشد. همچنین پس از تزریق پروفایلو رطوبت پوست افزایش پیدا می‌کند؛ که این خود یکی از دلایل بهبود پوست است.

آیا ژل پروفایلو افزایش حجم می‌دهد؟

با شنیدن نام ژل پروفایلو ممکن است این مطلب به ذهن خطور کند که این ژل نیز مانند فیلرها، برای افزایش حجم در نقاط مختلف صورت به کار برده می‌شود؛ در صورتی که چنین نیست. با وجود اینکه پس از تزریق ژل پروفایلو به دلیل افزایش کلاژن سازی، ممکن است پوست سفت تر و پرتر به نظر آید؛ ولی در واقع باید بگوییم پروفایلو برای جوانسازی پوست کاربرد دارد و جهت افزایش حجم می‌توان از انواع فیلرها (پرکننده‌ها) مانند ژوویدرم استفاده نمود. این درمان برای بیمارانی است که علائم قابل مشاهده پیری پوست دارند.

دفعات تزریق پروفایلو

برای موثر بودن پروفایلو شما باید یک دوره درمانی سه جلسه‌ای داشته باشید. اگر زیر 45 سال هستید و قابلیت ارتجاعی پوست خوبی دارید، احتمالاً دو نوبت تزریق نیز می‌تواند برایتان کافی باشد. و پس از آن هر 6 ماه یکبار تکرار تزریق کفایت می‌کند.

پروفایلو از چه ترکیبی ساخته می‌شود؟

اصلی ترین ماده تشکیل دهنده پروفایلو، اسید هیالورونیک (HA) است که با غلظت 64 میلی گرم در یک سرنگ تولید شده است. با افزایش سن، پوست ما کلاژن و الاستین کمتری تولید می‌کند. کلاژن و الاستین عناصر سازنده پوست سالم و دارای استحکام مناسب هستند. اسید هیالورونیک ماده ای طبیعی و ژل مانند است که به طور طبیعی در پوست ما وجود دارد ولی با افزایش سن میزان آن روز به روز کاهش می‌یابد.

تزریق ژل پروفایلو ، دکتر علیرضا واعظ شوشتری

پروفایلو چقدر موثر است؟

تزریق پروفایلو یک روش سریع است که فقط به پنج تزریق در هر طرف صورت نیاز دارد. و از ابتدا تا انتها، انجام آن کمتر از 30 دقیقه طول می کشد. یکی از ویژگی‌های مهم پروفایلو این است که روشی ماندگار و ایمن می‌باشد و هر ساله به حداقل نگهداری نیاز دارد. پس از اولین جلسه درمانی، به فاصله یک ماه جلسه دوم انجام می‌شود؛ ولی شما همچنان شاهد بهبود نتایج در هفته‌های 8 تا 12 خواهید بود.

از آنجا که پس از تزریق ژل پروفایلو، در پوست تولید کلاژن اتفاق می‌افتد، پوست به صورت خود به خود از درون تغییر شکل می دهد و از تولید مجدد کلاژن بهره مند می شود. در اصل، پروفایلو عارضه پیری پوست را به صورت اصولی درمان می‌کند و آن را از ریشه برطرف می‌نماید، در حالی که اغلب روشهای درمانی جوانسازی به عنوان راه حلی موقتی برای پنهان کردن علائم پیری هستند.

مزایای تزریق پروفایلو

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

هزینه تزریق پروفایلو

برای اطلاع از هزینه تزریق پروفایلو با شماره درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

بی‌تردید بسیاری از شما همشهریان عزیز در پی مراجعه به کلینیک‌های پوست و مو، برای افزایش حجم یا رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت و بدن، به دنبال بهترین تزریق چربی در اصفهان هستید. به همین منظور، با مراجعه به مراکز تخصصی پوست و اطمینان از مهارت و توانایی پزشک متخصص، بهترین نتایج تزریق چربی را با حداقل عوارض تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :بنفشه فروهی [ 1399-08-28 ]
سلام خسته نباشید عزینه این کار چند میشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
استرچ مارک چیست و چگونه درمان می شود؟استرچ مارک چیست و چگونه درمان می شود؟

ترکهای پوستی که با نام‌های استرچ مارک یا استریا نیز شناخته می‌شوند، از جمله مشکلات پوستی هستند که در اثر عوامل داخلی بدن ایجاد می‌شوند. در این مقاله به عوامل ایجاد آن و راه های درمان این مشکل پوستی اشاره شده است. ... ادامه مطلب

دستگاه لیزر زئو با هندپیس پرل فرکشنالدستگاه لیزر زئو با هندپیس پرل فرکشنال

یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزری که جهت جوانسازی پوست و درمان ضایعات پوستی قابل استفاده میباشد لیزر زئو است. ... ادامه مطلب

آیا موهای سفید شده را می توان مجدد سیاه کرد؟آیا موهای سفید شده را می توان مجدد سیاه کرد؟

سفید شدن مو در افراد مختلف تحت تأثیر دلایل بسیاری از جمله بیماری، عوامل محیطی، شرایط روحی و... ممکن است تسریع شود ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین