منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر پیل

درمان غبغب با پلکسر

در طول زمان و با بالا رفتن سن، پوست صورت افتاده، شل و در اصطلاح عامه آویزان می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم علت افتادگی زیر چانه (غبغب) و راه درمان آن با پلکسر را توضیح دهیم.

یکی از بهترین روشهای رفع غبغب، علاوه بر هایفوتراپی، مزوتراپی و لیزر لیپولیز، بکارگیری پلکسر یا پلاسما جت است. شما در صورت تمایل می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان این روشها را تجربه نمایید. لطفا جهت ارتباط با کارشناسان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

علت به وجود آمدن غبغب

با تجمع چربی در زیر پوست چانه، غبغب نمایان می‌شود. افرادی که به صورت ژنتیکی دارای صورت گرد هستند، بیشتر در معرض بوجود آمدن غبغب قرار می‌گیرند. با بالا رفتن سن، متابولیسم بدن کاهش می‌یابد که باعث کم حجم شدن عضلات بدن می‌شود، در نتیجه استخوان‌ها ضعیف می‌شوند و پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و این امر باعث بوجود آمدن غبغب می‌شود.

روشهای گوناگونی برای رفع این عارضه وجود دارد که یکی از آنها پلکسر یا پلاسماتراپی است. با گسترش تکنولوژی افراد می توانند بدون نیاز به بیهوشی و درد ناشی از آن به زیبایی ظاهری خود بپردازند. با کمک فناوری پیشرفته پلکسر، شما می‌توانید به راحتی اقدام به رفع غبغب خود نمایید و در کوتاه مدت، صورتی بدون غبغب داشته باشید. در ادامه با ما باشید تا در ارتباط با این روش درمانی اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

بهترین درمان غبغب در اصفهان

پلکسر چیست؟

پلکسر علاوه بر رفع چین و چروک و افتادگی پلک، همچنین جوانسازی اطراف چشم و پوست صورت، روشی برای از بین بردن افتادگی و آویزانی پوست صورت نیز می‌باشد. در این روش هیچگونه برش، بخیه، جراحی و بیهوشی صورت نمی‌گیرد؛ می‌توان گفت رفع غبغب با پلکسر، درمانی سرپایی است. پلکسر یا پلاسما تراپی برای انقباض و سفت شدن پوست در فرآیندی که 2-4 هفته طول می‌کشد انجام می‌شود.

پلکسر در نواحی و موارد زیر قابل استفاده است

در این درمان از دستگاه پلاسماجت استفاده می شود که دستگاهی برای جراحی نرم نوآورانه و اولین تولید کننده پلاسما برای تصعید پوست در جهان می‌باشد. پلاسماجت از طریق یونیزاسیون گازهای اتمسفر، پلاسما ایجاد می‌کند تا انقباض فوری و تنگی فیبرهای ناحیه مورد نظر را تحریک کند. این دستگاه لکه‌های ریزی در پوست ایجاد می‌کند که سلولهای سطحی پوست را تصعید می‌کنند (جامد به گاز). نتایج ممکن است به نسبت پوست افراد، متفاوت باشد.

زمان انجام این روش درمانی چقدر است؟

یک جلسه استاندارد معمولا بین 20 تا 30 دقیقه طول می‌کشد.

چند جلسه درمانی نیاز خواهد داشت؟

تعداد جلسات به مقدار اصلاحاتی که خواهان آن هستید و پاسخ فیزیولوژیک بدن شما به درمان بستگی دارد.
پس از ارزیابی نتایج در 2 تا 4 هفته اول بعد از عمل، ممکن است برای حصول نتایج بهینه به درمان بیشتری نیاز داشته باشید. معمولاً حداقل فاصله بین درمان‌های پیگیری بین 6 تا 8 هفته است.

عوارض پلکسر

روز بعد از انجام پلکسر درمانی، بیمار می‌تواند به فعالیت‌های روزمره اش ادامه دهد. ایجاد زخم از عوارض پلکسر درمانی می‌باشد که در زمانی کوتاه رفع خواهد شد. در نتیجه نقاط حاصل از لیزر پلکسر، علامت‌های سیاهی ممکن است ایجاد شود که خود به خود فروکش خواهد کرد. این نقاط را نباید مالش داد. چند روز بعد از رفع این علائم سیاه رنگ ممکن است نواحی قرمز رنگی ایجاد شود که آن نیز تدریجاً از بین خواهد رفت.

آدرس اینستاگرام

مزایای پلکسر

بی‌تردید بسیاری از همشهریان عزیز در پی مراجعه به کلینیک‌های پوست و مو، برای افزایش حجم یا رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت و بدن، به دنبال بهترین تزریق چربی در اصفهان، می‌باشند. به همین منظور، با مراجعه به مراکز تخصصی پوست و اطمینان از مهارت و توانایی پزشک متخصص، بهترین نتایج تزریق چربی را با حداقل عوارض تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ظهیری [ 1402-08-01 ]
آقای دکتر برای از بین بردن غبغب به نظر شما تزریق ژل پروفایلو بهتره یا هایفو تراپی ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
برای جوانسازی پوست تزریق پروفایلو بهتر است یا اندولیفت؟برای جوانسازی پوست تزریق پروفایلو بهتر است یا اندولیفت؟

اندولیفت و پروفایلو دو راهکار عالی برای جوانسازی پوست محسوب می شوند که این روزها به شدت مورد توجه قرار دارند. ... ادامه مطلب

آنچه باید قبل از جراحی زیبایی پلک بدانیدآنچه باید قبل از جراحی زیبایی پلک بدانید

جراحی زیبایی پلك عملی است كه در جریان آن چربی ، پوست و عضله اضافی پلك های بالا و پایین برداشته می‌شود. این عمل افتادگی پوست و پف آلودگی پلك بالا كه می تواند حالت خستگی و پیری به چهره شما بدهد را بر طرف سازد ... ادامه مطلب

راهکارهای شگفت انگیز برای جوانسازی پوست دستراهکارهای شگفت انگیز برای جوانسازی پوست دست

بهترین روش جوانسازی دست‌ها درمانی است که عوارض و نشانه‌های افزایش سن را از بین ببرد. بسته به اینکه چه مشکلی در دستان شما ایجاد شده است و کدام عارضه بیشتر خود را نشان می‌دهد، باید یک روش مناسب را انتخاب کرد.روش‌های مختلفی برای درمان مشکلات مختلف پوست دست وجود دارد که در ادامه معرفی می‌شوند. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین