منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل

تزریق ژل به بینی

تزریق ژل بعد از تزریق بوتاکس ، یکی از بهترین و پر طرفدارترین روشهای زیبایی به شمار می‌رود. امروزه تزریق ژل علاوه بر کاربردهای پیشن، مانند تزریق ژل گونه ، تزریق ژل زیر چشم ، تزریق ژل خط اخم و ... دو کارایی جدید دیگر نیز دارد که یکی از آنها زاویه سازی صورت یا مادلینگ چهره است و دیگری هم تزریق ژل به بینی.

در این مقاله بر آن شدیم، مطالبی در ارتباط با تزریق ژل به بینی در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده و شما را با این روش نوین آشنا سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به ادامه مطلب توجه فرمایید.

در کلینیک دکتر واعظ شوشتری با تکیه بر مهارت حاصل از تجربه و استفاده از بهترین برندهای موجود فیلر، می‌توانید بهترین تزریق ژل بینی را تجربه نمایید. لطفاً برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت، با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

تزریق ژل بینی دکتر واعظ شوشتری

تزریق ژل به بینی در چه شرایطی مناسب است؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند، تزریق ژل به بینی برای هر فرم و اندازه بینی می‌تواند مناسب باشد، در صورتی که اصلاً چنین نیست. شرایطی که تزریق ژل به بینی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد عبارتند از:

اصلاح فرم بینی با تزریق ژل

زمان مورد نیاز و ماندگاری تزریق ژل به بینی

تزریق ژل به بینی، روشی نسبتاً سریع است که معمولاً کمتر از نیم ساعت زمان نیاز دارد. ماندگاری تزریق ژل به بینی هم بسته به عواملی مانند نوع ژل، متغیر است ولی در بازه زمانی 6 الی 18 ماه ماندگاری خواهد داشت.

محدودیت‌ها و عوارض تزریق ژل به بینی

از آنجایی که تاثیرات ژل‌ها همیشگی و دائمی نیستند بنابراین بیمار معمولاً پس از پایان زمان ماندگاری، به درمان‌های ترمیمی نیاز خواهد داشت. از طرفی چون در تزریق ژل به بینی، برخی موارد مانند باریک کردن غضروف بینی و یا کوچک کردن سایز بینی امکان‌پذیر نمی‌باشد، در چنین مواردی توصیه می‌شود بیمار روشهای دیگری را برای اصلاح فرم بینی انتخاب نماید.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

در مورد عوارض تزریق ژل به بینی هم می‌توان گفت؛ این روش اگر توسط پزشک متخصص و ماهر صورت گیرد، اصولاً عارضه خاصی در بر نخواهد داشت مگرعوارض جانبی خفیفی مانند کبودی، تورم و قرمزی که پس از چند ساعت رفع خواهند شد.

بی‌تردید بسیاری از همشهریان عزیز در پی مراجعه به کلینیک‌های پوست و مو، برای افزایش حجم و رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت و بدن، به دنبال بهترین تزریق چربی در اصفهان، می‌باشند. به این منظور، با مراجعه به مراکز تخصصی پوست و اطمینان از مهارت و توانایی پزشک متخصص ، بهترین نتایج تزریق چربی را با حداقل عوارض تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زهرا سادات حسینی [ 1400-03-05 ]
سلام خسته نباشید. خواستم معاینه شم برای فیلر بینی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
هیر فیلر یا پر کننده مو چیست و چه کاربردی دارد؟هیر فیلر یا پر کننده مو چیست و چه کاربردی دارد؟

هیر فیلر مو با پپتید و هیالورونیک اسید در بسیاری از موارد، روند معکوس شدن ریزش مو را تضمین می‌کند و همزمان پوست سر و فولیکول‌های مو را احیا می‌کند تا رشد مجدد مو تحریک شود. ... ادامه مطلب

تبخال تناسلی چیست و چگونه درمان میشود؟تبخال تناسلی چیست و چگونه درمان میشود؟

تشخیص بیماری های پوستی مانند تبخال تناسلی و زگیل تناسلی، در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست، انجام میشود؛ و با بهره گیری از به روزترین امکانات، اقدامات درمانی در جهت بهبودی هرچه بیشتر این بیماریها نیز در کلینیک ایشان صورت میگیرد ... ادامه مطلب

آیا تزریق ژل های دائمی خطرناک است؟آیا تزریق ژل های دائمی خطرناک است؟

تزریق ژل فرآیندی است که با افزایش حجم و فرم دهی بافت نرم توام می‌باشد. فیلرها به طور کلی به دو دسته دائمی و موقت تقسیم می‌شوند؛ که در هر دو روش، تزریق توسط پزشک از طریق سرنگ های نازکی صورت می گیرد که این مواد را در قسمت های مورد نظر تزریق می کند ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین