منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تناسب اندام و لاغری / انواع روشهای درمانی برای لاغری

انواع روشهای درمانی برای لاغری

امروزه به دلیل سبک زندگی و عادات غذایی نامناسب، افزایش وزن و عدم تناسب اندام به یکی از دغدغه‌های بشر تبدیل شده. فراگیری چاقی در سراسر جهان، صرفه نظر از اینکه برای سلامتی یک تهدید بزرگ محسوب می‌شود و زمینه ساز بسیاری از بیماری‌ها می‌باشد، به زیبایی و جذابیت فرد نیز لطمات زیادی وارد می‌کند. به همین جهت روشهای زیادی برای درمان چاقی، تناسب اندام و رفع موضعی چربی‌ها ابداع گردیده که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت و اطلاعات مختصری در ارتباط با این روشها در اختیارتان قرار خواهیم داد.

کلینیک تخصصی پوست، مو، لیزر و لاغری دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان، با تکیه بر مهارت و تجربه کادر درمانی و بکارگیری به روزترین تجهیزات و دستگاه ها، ارائه دهنده کلیه خدمات کلینیکال در حوزه زیبایی و تناسب اندام مانند می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاهات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

انواع روشهای درمانی برای لاغری

1- روشهای جراحی
2- روشهای غیر جراحی

روشهای جراحی لاغری با توجه به تهاجمی بودن، می‌توانند عوارض بسیاری داشته باشند. به همنی جهت بسیاری از افراد برای رسیدن به تناسب اندام و وزن ایده آل از این روشه صرفه نظر کرده به اعمالی روی می‌آورند که با حداقل تهاجم، بهترین نتایج را در بر داشته باشد و به هیچ عنوان سلامتی آنها تهدید نشود.

روشهای غیر جراحی درمانی برای لاغری

کویتیشن

روش کویتیشن فراصوت از امواج فراصوتی و رادیویی برای شکستن سلول های چربی و سلولیت بدون تاثیر بر ارگان ها و سلول های اطراف استفاده می کند. سپس سلول های چربی شکسته شده به طور طبیعی از بدن دفع می شوند. بر خلاف درمان های جراحی لاغری، در کویتیشن هیچ درد، زخم، خونریزی، خطر عفونت و ریکاوری نیاز نیست.

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی روشی است که در آن به بافت های چربی گاز دی اکسید کربن تزریق می‌شود. اینکار سبب می‌شود سلول‌های چربی پس از تجزیه شدن، دفع شوند. مطالعات وسیعی که در این زمینه صورت گرفته حاکی از تاثیر کربوکسی تراپی در لاغری موضعی و ایمن است. گاز دی اکسید کربن همچنین به گردش خون بالاتر بدن کمک می کند.

لاغری و تناسب اندام ، دکتر علیرضا واعظ شوشتری

کرایولیپولیزر

کرایولیپولیز که به یخچال چربی هم معروف است، یک روش جدید می‌باشد که شامل خنک کننده غیر تهاجمی چربی بدن برای شکستن سلول‌های چربی است، که نتیجه آن کاهش چربی بدن بدون آسیب به دیگر بافت‌ها خواهد بود. نتایج این روش، پس از چند ماه به وضوح قابل مشاهده است.

لیپولیز تزریقی

ليپوليز تزريقي روشي است كه در آن براي از بين بردن چربي‌هاي زير پوست مواد خاصی در پوست تزریق می‌شود. اگرچه لیپولیز تزریقی به اندازه لیپوساکشن یا لیپولیز لیزری نمی‌تواند حجم زیادی از چربی را در یک جلسه از بین ببرد یا از بدن خارج کند ولی این روش قادر است برای چربی‌های موضعی، با ایجاد ریسک بسیار کمتر، برای فرد مفید باشد.

مزوتراپی

یکی از روشهای لاغری موضعی که به تازگی ابداع شده، روش غیرتهاجمی مزوتراپی است. این روش شامل تزریق مقدار کمی از داروهای مختلف به مزودرم، لایه چربی و بافت همبند زیر پوست است. تئوری مزوتراپی این است که وقتی این مقادیر کوچک از دارو به داخل مزودرم تزریق می‌شوند، چربی زیر آن ذوب خواهد شد. مزوتراپی سلولیت و چربی را در تمام قسمتهای بدن کاهش می‌دهد. مزوتراپی از میکرو تزریق داروهای متعارف و هومیوپاتی به لایه میانی پوست برای ارائه مواد مغذی به یک منطقه خاص از بدن استفاده می‌نماید.

اینستاگرام دکتر واعظ

بسیاری از بیماران می‌توانند حدود ۵ تا ۱۲ سانتی متر از بافت چربی منطقه تحت درمان را از دست بدهند. این روش برای افراد بسیار چاق مناسب نیست. مزوتراپی جایگزین روشهای معمول رژیم غذایی مناسب و تناسب اندام نخواهد بود، با این حال می‌تواند به دفع چربی‌های بیش از حد و ناخواسته موضعی در بسیاری از مناطق بدن کمک کرده و برای درمان سلولیت نیز عالی است.

بی‌تردید بسیاری از همشهریان عزیز در پی مراجعه به کلینیک‌های پوست و مو، برای افزایش حجم یا رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت و بدن، به دنبال بهترین تزریق ژل یا فیلر در اصفهان، می‌باشند. به همین منظور، با مراجعه به مراکز تخصصی پوست و اطمینان از مهارت و توانایی پزشک متخصص، بهترین نتایج تزریق ژل را با حداقل عوارض تجربه کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رنجبر [ 1402-07-17 ]
لاغری با کربوکسی تراپی ماندگاره چند جلسه نیازه برای شکم و پهلو

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
انواع مشکلات و بیماری های ناخنانواع مشکلات و بیماری های ناخن

برخی شرایط ممکن است ظاهر و رشد ناخن شما را تحت تأثیر قرار دهند و ناخن را دچار مشکل کنند. در این مطلب انواع مشکلات و بیماری های ناخن معرفی میگردد. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست صورت با لیزرجوانسازی پوست صورت با لیزر

جوانسازی پوست صورت با لیزر یک روش درمانی مؤثر برای از بین بردن لایه‌ های بالای پوست به منظور آشکار شدن پوست شفاف تر، نرم‌تر و صاف‌ تر لایه‌ های زیرین می‌باشد. به این منظور پرتوی لیزر به لایه‌ های عمیق پوست نفوذ کرده و باعث تحریک فرآیند تکثیر سلولی و تولید کلاژن می‌ شود. ... ادامه مطلب

اقدامات پس از تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشماقدامات پس از تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشم

بوتاکس از طریق مسدود کردن انقباض عضلانی، از حرکت عضلات جلوگیری کرده و چین و چروک ها را رفع می کند. تزریق بوتاکس به راحتی توسط یک پزشک آموزش دیده انجام می‌ شود؛ اما این مراقبت‌ های بعد از بوتاکس هستند که اثر و ماندگاری آن را تضمین می‌ کند. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین