منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
هایفوتراپی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / جوانسازی زیر چشم با تزریق ژل

جوانسازی زیر چشم با تزریق ژل

درمان گودی، سیاهی و تیرگی زیر و دور چشم

چشم‌ ها اولین جزء از صورت هستند که بلا فاصله پس از مواجهه با دیگران دیده می‌شوند و تاثیر بسازیی در دریافت مخاطب از ما دارند. همچنین اطلاعاتی مانند سن و تاحدودی سطح سلامتی از چشمها پیدا خواهد بود. برخی از افراد به طور ژنتیکی و برخی دیگر با افزایش سن ممکن است دچار تیرگی، گودی و چین و چروک زیر چشم خود شوند.

خوشبختانه روشهای زیادی برای جوانسازی دور چشم و درمان سیاهی و رفع گودی زیر چشم وجود دارد که هر کس می‌تواند بنا به تشخیص پزشک متخصص پوست از آنها برای برطرف کردن عوامل نا خوشایند زیر چشم استفاده کند. از جمله این روشها می‌ توان به روشهای حجم دهی صورت و بدن مانند تزریق ژل و تزریق چربی اشاره کرد. همچنین روشهای دیگری مثل لایه برداری پوست و لیزر پوست نیز در رفع این عوامل تاثیرگذار هستند.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

در ادامه به معرفی تزریق ژل یا فیلر به عنوان یکی از بهترین روشهای جوانسازی دور چشم خواهیم پرداخت.

تزریق ژل، برطرف کننده علائم پیری، خستگی و کسالت اطراف چشم

ایجاد عوامل ناخوش آیند در زیر چشم به موارد بیشماری مربوط می‌شود که اهم آن، افزایش سن است. تیرگی زیر چشم ، رفع گودی زیر چشم و چین و چروک‌ این ناحیه سبب می‌شود چشم‌ها خسته به نظر رسند و نشانه‌های پیری در آنها دیده شود. با تزریق ژل به عنوان یک پرکننده، بسیاری از این آثار برطرف خواهد شد و فرد، شادابی و جوانی خود را باز می‌یابد.

مراحل تزریق ژل یا فیلر زیر چشم

برای تزریق فیلر زیر چشم ابتدا این ناحیه با بی‌حس کننده‌های موضعی سِر می‌شود. سپس در نقاطی از زیر چشم که به تشخیص پزشک متخصص نیاز به اصلاح، افزایش حجم و پر شدن وجود دارد، فیلر هیالورونیک اسید تزریق می‌گردد. برای این کار از میکروکانولاهای ظریف استفاده می‌شود که این عمل امکان آسیب به عروق و اعصاب این ناحیه را به صفر می‌رساند. پس از این عمل، معمولا محل تزریق ژل ماساژ داده می‌شود تا دقیقا در موقعیت مناسب قرار گیرد.

بهترین تزریق ژل زیر چشم در اصفهان

بهترین ژل برای تزریق زیر چشم

همانطور که می دانید، مدت هاست که داروهای تقلبی و چینی یکی از بزرگترین دغدغه‌های حوزه دارویی و بهداشتی کشور می‌باشد و در این زمینه سودجویان همواره به دنبال راهی برای کسب درآمد بیشتر هستند. بنابراین انتخاب یک برند استاندارد و با کیفیت از ژل های دور چشم، یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کنید.

توجه داشته باشید که مارک های نامعتبر یا تقلبی فیلر، با اینکه ارزان تر هستند، علاوه بر آثار سوء، اثر بخشی لازم را هم نخواهند داشت و با در نظر گرفتن تمام موارد، خواهید دید مقرون به صرفه نیستند. هیالورونیک اسید (HA) یک ماده طبیعی است که در پوست انسان یافت می‌شود. این ماده کاربردهای فراوانی دارد که از آن جمله می‌توان به جوانسازی اطراف چشم نیز اشاره نمود.

ژل‌ هیالورونیک که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) هستند، ژوویدرم ، بلوترو، رستیلان، پرلان، تئوسیال، پرفکتا یا فیلورگا می‌باشند.

رفع گودی زیر چشم با تزریق ژل

چه افرادی کاندید مناسب تزریق ژل زیر چشم هستند

درست است که سیاهی چشم معمولابه ژنتیک فرد بستگی دارد اما پارامترهایی چون افزایش سن،مصرف نکردن آب به اندازه کافی،نداشتن خواب به میزان مناسب نبر مب تواند باعث گودی و تیرگی زیر چشم شود لذا تزریق فیلر یا ژل به زیر چشم روش ایمن و کم خطر تری نسبت به سایر روشها می باشد .افرادی که از ظاهر چشمان خود در این صورت ناراضی هستند می توانند این روش را امتحان کنند ، اما در شرایطی این گونه اعمال برای بعضی افراد مناسب نیست از جمله :

بهترین کلینیک تزریق ژل زیر چشم اصفهان

هزینه تزریق ژل زیر چشم

هزینه تزریق ژل زیر چشم از فردی به فرد دیگر متغیر است و بسته به پارامترهای مختلف فرق می کند. نوع فیلر برای تزریق،دوز تزریق فیلر،میزان چین و چروک و سیاهی زیر چشم ،دستمزد پزشک متخصص پوست،هزینه های کلینیک و موقعیت مکانی که از جهت شهر و محله واقع در آن متفاوت است . بنابر این بهتر است با حضور خود و گرفتن مشاوره از قیمت دقیق عملتان مطلع شوید .

همشهریان گرامی، برای داشتن چهره‌ای زیبا و جوان می‌توانید بهترین تزریق ژل گونه در اصفهان را با مراجعه به کلینک‌های پوست، مو و زیبایی، زیر نظر متخصصین پوست فعال در این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نرگس مکاری [ 1402-07-04 ]
سلام آقای دکتر برای رفع تیرگی زیر چشم تزریق ژل بهتره یا تزریق چربی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تبخال تناسلی چیست و چگونه درمان میشود؟تبخال تناسلی چیست و چگونه درمان میشود؟

تشخیص بیماری های پوستی مانند تبخال تناسلی و زگیل تناسلی، در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست، انجام میشود؛ و با بهره گیری از به روزترین امکانات، اقدامات درمانی در جهت بهبودی هرچه بیشتر این بیماریها نیز در کلینیک ایشان صورت میگیرد ... ادامه مطلب

جوانسازی و رفع پف زیر چشم با اندولیفتجوانسازی و رفع پف زیر چشم با اندولیفت

لیزر اندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌ های بدن است که نوعی روش لیزر درمانی کم‌ تهاجمی است که به منظور تحریک بافت‌ های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت‌ سازی آن می‌ باشد. ... ادامه مطلب

رفع تورم و نحوی شستشو و آریش بعد از مزوتراپی زیر چشمرفع تورم و نحوی شستشو و آریش بعد از مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی بعنوان یک روش جوانسازی پوست در پزشکی زیبایی شناخته میشود که در طی آن، با استفاده از تزریق محلولی که حاوی ترکیبی از ویتامین ها، آنزیم ها، مواد ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین