منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / جوانسازی زیر چشم با تزریق چربی

جوانسازی زیر چشم با تزریق چربی

همانطور که می‌دانید مهمترین و گیرا ترین بخش چهره، چشمها هستند. پوست اطراف چشم نیز به دلیل اهمیت ویژه‌ای که چشمها در زیباتر دیده شدن و جوانی چهره دارند، بسیار مهم است. یکی از شاخص ترین قسمتهای صورت که چین و چروک‌های آن گویای سن و سال است اطراف چشم می‌باشد. تیرگی زیر چشم، فرورفتگی و به اصطلاح گودی زیر چشم، همچنین چین و چروک‌های ایجاد شده در این ناحیه، برای بیشتر افراد خوش آیند نیست و بسیار دیده می‌شود در پی رفع این مشکلات می‌باشند.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

اگر به دنبال روشی غیر تهاجمی، با حداقل عوارض، تاثیرگذاری بسیار خوب و ماندگاری بالا (مشروط بر اینکه توسط متخصص پوست مجرب و متبحر انجام گیرد) هستید، در بیشتر موارد تزریق چربی زیر چشم می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در تزریق چربی زیر چشم بدون نیاز به بستری شدن و دوران نقاهت طولانی، تنها با مختصری کبودی و تورم که آن هم پس از چند روز از بین خواهد رفت، می‌توان عوامل ناخوشایند زیر چشم را تا حد زیاد و قابل قبولی از بین برد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های بهترین تزریق چربی زیر چشم خواهیم پرداخت و اطلاعتی در ارتباط با این روش جوانسازی زیر چشم در اختیار کاربران قرار خواهیم داد.

تزریق چربی زیر چشم

چربی به عنوان یک حجم دهنده، می‌تواند در قسمتهایی از پوست که به دلایلی نظیر افزایش سن دچار تحلیل بافت شده‌اند و در پی این تغییر، افتادگی، چین و چروک و ناهمواری‌هایی از قبیل فرورفتگی را ایجاد کرده‌اند، تزریق شود. پوست زیر چشم نیز از اولین نواحی است که درگیر این عوارض خواهد شد که تزریق چربی زیر چشم می‌تواند در رفع این عوارض بسیار موثر باشد. با تزریق چربی در این ناحیه می‌توان تا حد زیادی چین و چروک‌ها را برطرف نمود. گودی و تیرگی زیر چشم نیز از عواملی است که با تزریق چربی به خوبی رفع می‌شود.

بهترین تزریق چربی زیر چشم در اصفهان

نحوه انجام تزریق چربی زیر چشم

نحوه انجام تزریق چربی زیر چشم به این صورت است که پزشک متخصص با شناسایی اندامی که دارای بافت چربی اضافه هستند، و اتفاق نظر با مراجعه کننده در انتخاب اندام، اقدام به برداشت چربی از آن قسمت خواهد کرد. برداشت چربی بسته به میزان مورد نیاز (در تزریق چربی زیر چشم نیاز به برداشت مقدار زیادی از چربی نیست) به وسیله سرنگ یا ساکشن انجام می‌گیرد.

در ابتدا محل برداشت بی‌حس شده و بدون احساس درد برداشت چربی انجام می‌شود. سپس با جدا سازی سلول‌های چربی و خالص سازی آنها، مرحله تزریق چربی شروع می‌شود. در این مرحله پزشک متخصص با بی‌حس نمودن زیر چشم اقدام به انتقال چربی برداشت شده به این قسمت می‌نماید. نکته حائز اهمیت در تزریق چربی زیر چشم آن است که معمولا به دلیل جذب درصدی از چربی تزریق شده پس از گذشت چند روز، به صلاحدید پزشک، بیش از میزان مورد نیاز، چربی تزریق خواهد شد تا با گذشت زمان نتایج مطلوب‌تری حاصل شود.

بهترین نتایج تزریق چربی

بهترین نتایج تزریق چربی زمانی به دست می‌آید که پزشک از تکنیک و مهارت بالایی در این روش برخوردار باشد. تزریق چربی اگر درست انجام نشود فقط برای مدت چند هفته بیشتر دوام نخواهد داشت و به سرعت جذب می‌شود. همچنین اگر پزشک مهارت کافی در انجام این عمل را داشته باشد فقط طی یک جلسه تزریق شخص می‌تواند به نتیجه مطلوب برسد. البته این که تزریق در کدام بخش از بدن انجام می‌شود، نیز اهمیت زیادی دارد. مراقبت‌های پس از تزریق چربی نیز در حصول بهترین نتایج تزریق چربی موثر است.

2 مزیت برتر تزریق چربی

1- در تزریق چربی زیر چشم به این دلیل که چربی تزریقی از بدن خود شخص بداشته می‌شود، امکان عدم سازگاری و ایجاد آلرژی وجود ندارد.
2- در مرحله برداشت چربی، پزشک می‌تواند مقدار بیشتری از سلول‌های چربی را بردارد. این سلول‌ها قابلیت نگهداری 6 ماه در فریزر را دارند. از این چربی برای تزریق در مراحل بعدی تمدید تزریق چربی زیر چشم یا تزریق به نواحی دیگر می‌توان استفاده کرد.

همشهریان گرامی، برای داشتن چهره‌ای زیبا و جوان می‌توانید بهترین تزریق ژل یا فیلر در اصفهان را با مراجعه به کلینک‌های پوست، مو و زیبایی، زیر نظر متخصصین پوست فعال در این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رادفر [ 1402-07-04 ]
سلام آقای دکتر همسر بنده زیر چشمهاشون خیلی تیرس و واقعا خودش خیلی ناراحته خواستم بپرسم که اول باید آزمایش بده تا مشخص شه یا میتونه تزریق چربی انجام بده زیر چشمش ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
انواع مشکلات و بیماری های ناخنانواع مشکلات و بیماری های ناخن

برخی شرایط ممکن است ظاهر و رشد ناخن شما را تحت تأثیر قرار دهند و ناخن را دچار مشکل کنند. در این مطلب انواع مشکلات و بیماری های ناخن معرفی میگردد. ... ادامه مطلب

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

ایجاد خط اخم در چهره از جمله مشکلاتی است که برای افراد رخ می دهد. به خطوط عمودی که در بین دو ابروی افراد ایجاد می شود، خط اخم می گویند ... ادامه مطلب

پس از تزریق فیلر منتظر چه نتایجی می توان بود؟پس از تزریق فیلر منتظر چه نتایجی می توان بود؟

تزریق فیلر یا پرکننده های پوستی یکی از آسان ترین و نسبتا مقرون به صرفه ترین روشهای افزایش حجم و جوانسازی پوست در مقایسه با روشهای جراحی است که با نتایج فوری و کم عارضه همراه است ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین