منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر پیل

جوانسازی پوست دست

با بالا رفتن سن، پوست دستها نیز مانند سایر نقاط بدن تحلیل رفته، دچار لاغری و چین و چروک می‌شود. همین امر سبب خواهد شد تاندون‌ها و عروق پشت دست بیش از پیش واضح گردد و فرد را از ظاهر دست خود آزرده سازد. البته پیری دست‌ها فقط محدود به افراد مسن نمی‌شود. گاهی جوانان نیز به دلیل سبک زندگی خود و وراثت، دستانی پیر دارند.

آدرس اینستاگرام

تزریق چربی به عنوان بهترین روش جوانسازی دستها می‌تواند راه حل مناسبی برای این افراد باشد. برای جوانسازی دستها از تزریق ژل نیز می‌توان بهره جست ولی در این مقاله به تزریق چربی برای جوانسازی دستها خواهیم پرداخت.

جوانسازی دستها با تزریق چربی

برای تزریق چربی به پشت دستها، نیاز به تهیه سلول‌های چربی و استخراج آنها از مناطق دیگر بدن است. این سلول‌ها معمولا از شکم، باسن، قسمت بیرونی ران و پهلوها برداشته می‌شوند. نحوه برداشت چربی در ماندگاری و موفقیت این روش بسیار موثر است.

تزریق سلول‌های آسیب دیده، فقط چند هفته دوام خواهد داشت و پس از آن جذب می‌شود ولی در صورتی که سلول‌های چربی سالم، برداشت و تزریق شوند حتی ممکن است تا سال‌ها ماندگاری داشته باشند. به همین دلیل تکنیک و مهارت پزشک در مراحل تزریق چربی بسیار حائز اهمیت است.
همشهریان عزیز! برای مشاهده مطلوب‌ترین نتایج تزریق چربی دستها، به بهترین متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید.

پس از استخراج چربی، این سلول‌ها با قرارگیری در دستگاه سانتریفیوژ از سایر مواد جداسازی شده، آماده تزریق می‌گردند. زمان مورد نیاز جهت برداشت و تصفیه سلول‌های چربی به یک ساعت نخواهد رسید.

تزریق چربی دستها

برای تزریق چربی، دستها ضدعفونی و بی‌حس می‌شوند و چربی آماده سازی شده با سرنگ‌ مخصوص به بافت‌ پشت دست برای افزایش حجم، تزریق خواهد شد. تزریق تا زمانی تکرار خواهد شد که حجم دلخواه و معقولی در پشت دست ایجاد شود و پوست این قسمت، حتی‌المقدور حالتی صاف و یک دست پیدا کند.

تزریق چربی برای جوانسازی دست‌ها در اصفهان

مزایای تزریق چربی

1- تزریق چربی، روشی غیر جراحی و بی‌خطر است
2- در این روش به دلیل برداشت چربی از بدن خود فرد‌ امکان ایجاد حساسیت و پس زدن سلول‌ها وجود ندارد.
3- ماندگاری این روش نسبت به تزریق ژل بیشتر است.
4- می‌توان چربی برداشت شده را در فریزر نگهداری کرد و برای دفعات بعدی تزریق، مورد استفاده قرار داد.

بایدها و نبایدهای تزریق چربی دستها

- تزریق چربی دستها در افرادی که بیماری‌های پوستی، عفونی و التهابی در دستهای خود دارند نباید انجام شود.
- تزریق چربی حتما باید توسط متخصص پوست یا جراح پلاستیک انجام شود در غیر این صورت می‌تواند عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد.
- پس از تزریق چربی دستها تامدتی نباید از نمک استفاده شود زیرا باعث افزایش نورم در دستها خواهد شد
- قبل از تزریق چربی نباید از داروهایی که سبب خونریزی هنگام عمل می‌شوند، مانند آسپرین، وارفارین و ویتامین E استفاده شود و در مورد قطع این داروها نیزباید با پزشک معالج مشورت شود.
- همچنین بیمار باید پزشک متخصص پوست را، از داروهایی که مصرف کرده است، مطلع سازد.
- در ارتباط با حساسیت نسبت به مواد بی‌حس کننده نیز باید به پزشک متخصص پوست اطلاع داده شود.

همشهریان گرامی، اگر می‌خواهید موهای زائد خود را در سریع‌ترین زمان ممکن، با حداقل عوارض و با استفاده از بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان از بین ببرید، حتما به کلینک‌های مجاز و مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کرده و با اطمینان خاطر اقدام به این عمل نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :تاجیک [ 1402-06-15 ]
آقای دکتر من روی دستم جای سوختگی دارم آیا با تزریق چربی این سوختگی محو میشه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فیشیال یا پاکسازی عمیق پوستفیشیال یا پاکسازی عمیق پوست

فیشیال پوست یکی از روش‌ های جدید مراقبت از پوست است. فیشیال که مراحل مختلفی دارد، باعث روشن‌ تر شدن پوست و حفظ جوانی و زیبایی آن می‌ شود. فیشیال مجموعه‌ ای از شیوه‌ های مراقبتی است که روی پوست صورت انجام می‌ شود و شامل انواع روش‌ های درمانی و زیبایی است. ... ادامه مطلب

لیزر کم توان چیست و چه کاربردهایی دارد؟لیزر کم توان چیست و چه کاربردهایی دارد؟

امروزه لیزردرمانی به عنوان برترین شیوه درمانی و کم تهاجمی ترین روش ممکن در دنیا شناخته شده است که توسط آن می توان به اهداف درمانی و زیبایی گسترده ای دست یافت. در لیزر کم توان همانطور که از نامش پیدا است از شدت تابش نور کم استفاده می شود و درصد آسیب رسانی ندارد. ... ادامه مطلب

بررسی تاثیر پی آر اف روی پوستبررسی تاثیر پی آر اف روی پوست

ماده دیگری که شباهت های بسیار نزدیکی به پی آر پی دارد؛ پی آر اف میباشد که این روش نیز تقریبا با ایجاد تاثیرات نزدیک به پی آر پی، در بهبود بافت بسیار موثر عمل می‌کند. پی آر اف مخفف فیبرین غنی از پلاکت است ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین