منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس

ژل پروفایلو چیست ؟

PROFHILO

پروفایلو (PROFHILO®) محصول جدیدی است که توسط IBSA که یک شرکت دارویی و بسیار معتبر در زمینه تولید اسید هیالورونیک (HA) می‌باشد، ارائه شده است. تکنولوژی این شرکت به صورتی است که از ماده خام تا محصول نهایی کنترل کاملا برپروسه تولید وجود دارد.

این شرکت با توجه به دانش بالای خود در رابطه با اسید هیالورونیک محصول جدیدی تولید کرده است که در انحصار (Patent) این شرکت بوده و توانسته است به غلظت 64 میلی گرم اسید هیالورونیک در یک سرنگ برسد. اسید هیالورونیک مولکولی است که سالها مورد مطالعه و بررسی بوده و ویژگی‌های آن کاملا شناخته شده است. پس باید دید این شرکت چه چیزی توانسته به این ماده شناخته شده اضافه کند که ویژگی‌های جدیدی داشته باشد.

ساختار ملکولی پروفایلو چگونه است؟

به طور کلی پروفایلو با ایجاد هیبرید پایدار و انحصاری، از طریق یک روش خاص و با یک عملیات حرارتی تولید شده است. با استفاده از این تکنولوژی انحصاری جدید، ترکیبی 32 میلی گرم اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا (بین 1100-1400 کیلو دالتون) و 32 میلی گرم اسید هیالورونیک با وزن مولکولی کم (بین 80-100 کیلو دالتون) ایجاد شده است.

پس غلظت اسید هیالورونیک در یک سرنگ پروفایلو به 64 میلیگرم رسیده است. ایجاد این غلظت تا پیش از این غیر ممکن بود. پس با تزریق پروفایلو اسید هیالورونیک با غلظت بالا و پایین در یک ملکول پایدار همزمان به بیمار تزریق می‌شود. در نتیجه می‌توان انتظار داشت، اثر اسید هیالورونیک با وزن ملکولی پایین بر اپیدرم (آبرسانی HYDRO) انجام شود و اسید هیالورونیک با وزن ملکولی بالا بر درم (لیفت پوست Hydrolift®) به طور همزمان موثر باشد.

پروفایلو چه مشخصات خاصی دارد؟

- مدت اثر طولانی: ترکیب پیچیده پروفایلو باعث می‌شود اسید هیالورونیک با وزن ملکولی بالا تا 8 برابر بیشتر در برابر تخریب مقاومت داشته باشد.
- ویسکوزینه پایین: ویسکوزینه پایین پروفایلو باعث می‌شود این اسید هیالورونیک قابل تزریق با سوزن گیج 29 باشد. این مساله هم تزریق را با درد کمتر همراه می‌کند هم توزیع اسید هیالورونیک در پوست بهتر می‌شود.

- آهسته رهش بودن: اسید هیالورونیک با وزن ملکولی پایین به آرامی از ترکیب پروفایلو جدا می‌شود و به همین دلیل التهاب کمی ایجاد خواهد شد.
- سازگاری زیاد: اسید هیالورونیک با وزن ملکولی بالا توسط عوامل شیمیایی به هم متصل نشده بنابراین سازگاری آن با پوست بسیار زیاد می‌باشد.

پروفایلو چگونه تزریق می‌شود؟

پروفایلو در 5 نقطه هر طرف صورت تزریق می‌شود. این نقاط که توسط شرکت تولید کننده با همکاری تعداد زیادی پزشک متخصص پوست، تعیین شده‌اند به نقاط زیبایی - زیستی (Bio Aesthetic Points) معروف هستند. نقاط زیبایی - زیستی این خاصیت را دارند که دور از اعصاب و رگهای مهم هستند و بیشترین میزان انتشار اسید هیالورونیک را دارا می‌باشند.

در هر یک از نقاط دو دهم سی سی از پروفایلو داخل درم عمقی تزریق می‌شود. این تزریق با سر سوزن گیج 29 انجام می‌شود که در نتیجه درد کمی برای بیمار دارد.

ژل پروفایلو در اصفهان

تزریق در این نقاط چه نتایجی برای پوست صورت دارد؟

تزریق پروفایلو نه تنها باعث کاهش روند آتروفی ناشی از پیری در این نقاط می‌شود و ناحیه گونه و زیر گونه را برجسته‌تر می‌کند بلکه باعث بهبود ظاهری کل صورت، افزایش سفتی و انعطاف پذیری پوست و افزایش شفافیت پوست نیز خواهد شد. همچنین این تزریق باعث رفع چین و چروک صورت به صورت سطحی و حتی چروک‌های عمیق مثل خط خنده (nasolabial fold) می‌شود.

مزایای تزریق ژل پروفایلو

یکی از مزایای اصلی ژل پروفایلو تاثیر گذاری سریع آن است که بلافاصله پس از تزریق می توان آن را مشاهده کرد . البته پس از چند روز برطرف شدن تمام عوارض تزریق ژل تاثیرات آن بهتر نمایان خواهد شد .یکی دیگر از مزیتهای پروفایلو نداشتن مراقبت های پیچیده بعد این تزریق است و میتوانید فعالیت های عادی روزانه را از سر بگیرید.تنها باید به این نکته توجه داشته باشید که فعالیت های سنگین و پرهیز از نور خورشید را در نظر داشته باشید .این ژل کاملا" بی خطر بوده و سازگار با پوست ساخته شده است . بنابر این خیلی زود در نواحی که تزریق شده جا افتاده و حالت طبیعی به خود میگیرد و تاثیرات جوانسازی روی پوست ایجاد میکند.این ژل تنها تاثیر بر زیبایی پوست ندارد بلکه درمان و ترمیم بافتهای آسیب دیده که چربی خود را از دست داده اند را انجام می دهد و باعث شادابی،شفافیت پوست و جوانسازی پوست می شود .یک نکته بسیار مهمتر اینکه ژل پروفایلو برای برطرف کردن چین و چروک عمیق یا سطحی تعداد جلسات کمتری نسب به سایر روشهای جوانسازی نیاز دارد .

عوارض تزریق ژل پروفایلو چیست ؟

پس از تزریق ژل پروفایلو به پوست مقداری قرمزی در ناحیه تزریق ژل ایجاد می شود و اندکی خارش،حساسیت به لمس و تورم که این موارد معمولا" بعد از گذشت زمان 24 ساعت برطرف می شوند .اگر به متخصص پوست خوب مراجعه کنید که در انجام این کار مهارت و تجربه لازم را داشته باشد و همچنین از مواد با کیفیت نیز استفاده کرده باشد هرگز عوارض غیر طبیعی مانند عفونت را تجربه نخواهید کرد.

فواصل درمانی پروفایلو به چه صورت است؟

با توجه به اینکه پروفایلو ترکیب هیبرید مقاوم شده است، این ماده به هیالورونیداز طبیعی بدن مقاوم است و اجازه می‌دهد فواصل درمانی به جای هفتگی در روشهای معمول تحریک زیستی (Bio-Stimulation) که هفتگی انجام می‌شده است، درفواصل بیشتری انجام شود. هرگاه اولین جلسه درمانی انجام شد، جلسه بعدی یک ماه بعد انجام می‌شود.

جلسه کنترل و سوم درمان، دوماه پس از جلسه دوم است. توصیه می‌شود این درمان هر 6 ماه تکرار شود. با کاهش تعداد جلسات درمانی، درد ناشی از تزریق و احتمالا کبودی هر جلسه کمتر می‌شود و نتیجه بهتری برای تحریک پوست به جوانسازی (Bio-Stimulation) ایجاد می‌شود.

برای مشاهده ویدیوی همه کاربردهای فیلر کلیک کنید.

هزینه تزریق ژل پروفایلو

مدت زمان ماندگاری ژل پروفایلو بر روی صورت حدود 6 ماه طول میکشد وبعد از آن نیاز است که دوباره تزریق انجام شود پس بهتر است مراجعین بدانند که در چه فواصل زمانی قرار است چه مبلغی برای انجام آن هزینه کنند.هزینه تزریق ژل پروفایلو به عوامل زیادی بستگی دارد ، نوع ژل بسته به میزان هیالورونیک اسید موجود در ژل و همچنین میزان ژل به کار رفته در انجام تزریق می تواند بر هزینه های شما موثر باشد .قیمت پایه انواع ژل پروفایلو بر اساس سی سی تعیین می شود و در هر جلسه حداقل دو سی سی از این ژل نیاز است . بسته به میزان آسیب پوست شما که چند جلسه و چه میزان تزریق ژل مفید است برآورد هزینه از شخصی به شخص دیگر متفاوت است بنابر این حتما" به یک جلسه ویزیت حضوری و تعیین هزینه های دقیق این عمل و سایر مواردی که ممکن است از سوالات مراجعین باشد نیاز است .

پانوشت

تمامی فیلرها یا ژل‌های معتبر دارای برچسب‌هایی هستند که مشخصات مهم فیلر مثل نام فیلر، شماره تولید، تاریخ انقضا و حجم فیلر برروی آن درج شده است. اگر به سلامتتان اهمیت می‌دهید حتما از پزشکتان بخواهید که برچسب فیلر را در اختیار شما قرار دهد و آنرا در جایی نگهداری کنید. حتی اگر فیلر شما برچسب ندارد، می‌توانید جعبه آنرا دریافت کنید و عکس جعبه یا خود آن را نگهداری کنید.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

داشتن این اطلاعات در آینده برای شما مفید خواهد بود. از طرف دیگر با این کار از اینکه به شما فیلرهای بی‌کیفیت یا فله‌ای تزریق شود جلوگیری می‌کنید. برای کمک به سلامت جامعه در انتشار این پیام کوشا باشید.

همشهریان گرامی! برای بررسی علل و درمان مشکلات پوستی خود می‌توانید به بهترین متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :بهار داوودی [ 1402-06-15 ]
آقای دکتر ازتون ممنونم برای مادر من انجام دادید خیلی عالی بود مخصوصا چروک های گردنشون خیلی بهتر شد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پیشگیری و درمان ریزش مو در شیر دهیپیشگیری و درمان ریزش مو در شیر دهی

معمولاً زمان آغاز ریزش مو در دوران شیر دهی در همه افراد یکسان نمی باشد. خانم هایی که وارد مرحله شیر دهی می شوند، باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند. این امر سبب می شود تا بتوانند در صورت مشاهده ریزش مو در دوران شیر دهی با آن مقابله نموده و از بروز مشکلات ناشی از ریزش مو جلوگیری نمایند. ... ادامه مطلب

بارداری و مشکلات پوستی همراه با آنبارداری و مشکلات پوستی همراه با آن

بثوراتی که در دوران بارداری مشاهده می شوند همگی از اهمیت یکسانی برخوردار نیستند. برخی از آنها تغییرات پوستی شایعی هستند که تقریباً در تمام زنان باردار دیده مي شوند. البته تعدادی از بیماری های پوستی نیز وجود دارند که اختصاصاً با حاملگی همراه هستند. ... ادامه مطلب

ژل پروفایلو چگونه بر پوست اثر می گذارد؟ژل پروفایلو چگونه بر پوست اثر می گذارد؟

تزریق ژل پروفایلو عارضه پیری پوست را به صورت اصولی درمان می‌کند و آن را از ریشه برطرف می‌نماید، در حالی که اغلب روشهای درمانی جوانسازی به عنوان راه حلی موقتی برای پنهان کردن علائم پیری انجام می‌شوند ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین