منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / تزریق چربی در صورت های لاغر

تزریق چربی در صورت های لاغر

زیبایی یعنی تناسب، هماهنگی و تعادل در چهره!
گاهی به علل مختلف از قبیل کاهش وزن و لاغری صورت، افزایش سن و قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید و ... بافت چربی زیر پوست تحلیل رفته، تناسب اجزای صورت و هماهنگی آنها به هم می‌خورد یا از ابتدا به دلایل ژنتیکی، تعادل مطلوبی در اجزای صورت ایجاد نشده است.

در این شرایط بهترین و موثرترین روش رفع عدم تناسب در صورت تزریق پرکننده‌ها به منظور افزایش حجم و فرم دهی مناسب است.

اینستاگرام دکتر واعظ

بهترین تزریق چربی در صورت‌های لاغر

تزریق چربی به عنوان حجم دهنده‌ای که ماده قابل تزریق در آن از بدن خود شخص استخراج می‌شود، بهترین گزینه برای پر نمودن صورت‌های لاغر محسوب می‌شود.

تزریق چربی در قسمتهای مختلف صورت
تزریق چربی گونه

قسمت میانی صورت یا همان گونه‌ها نقشی اساسی در زیبایی و جوانسازی صورت دارند. و یکی از اولین نواحی کاندید تزریق چربی می‌باشند.‌ برجستگی گونه‌ها علاوه بر زیبایی و جوانی، جذابیت و شادابی خاصی به چهره خواهد بخشید. لذا در صورت‌های لاغر، با تزریق چربی به گونه‌ها تحولی اساسی در ظاهر فرد ایجاد می‌شود.

تزریق چربی گیجگاه یا شقیقه

گودی شقیقه باعث می‌شود صورت لاغر و استخوانی به نظر برسد. شقیقه یکی از اولین نواحی است که کاهش وزن بر روی آن تاثیر می‌گذارد و حجم خود را از دست می‌دهد که البته معمولا در جوانسازی و حجم دهی این قسمت، غفلت می‌شود در صورتی که تاثیر بسزایی در لاغرتر دیده شدن چهره خواهد داشت.

شقیقه ناحیه‌ای است که رگ‌های زیادی در آن وجود دارد بنابراین متخصص پوست تزریق کننده چربی باید درک کاملی از آناتومی صورت و رگ‌های موجود در گیجگاه داشته باشد تا بتواند بهترین تزریق چربی شقیقه را بدون ایجاد هیچ مشکلی انجام دهد.

بهترین تزریق چربی در صورت های لاغر

تزریق چربی خط خنده

در صورت‌های لاغر، یکی از خطوطی که خیلی زیاد به چشم می‌آید و چهره با وجود این خطوط پیر و تکیده به نظر خواهد رسید، خطوطی است که از دو طرف بینی تا اطراف لب کشیده می‌شود و به خط خنده معروف است. این خط همانطور که از نامش پیداست، در اثر خندیدن ایجاد می‌شود. با تزریق چربی خط خنده و پر کردن این خطوط، ظاهری جوان و زیبا داشته باشید و بدون نگرانی لبخند بزنید.

تزریق چربی زیر چشم

همانطور که می‌دانید، چشمها و نواحی اطراف آن در زیبایی و جوانی چهره بسیار تاثیرگذار هستند. تزریق چربی زیر چشم، یکی از موثرترین روشهای جوانسازی است. با تزریق در این ناحیه، گودی، خطوط و تیرگی زیر چشم را می‌توان درمان کرد بدون اینکه نگران ایجاد حساسیت یا جابه‌جایی چربی تزریق شده باشیم. با حجم دهی و جوانسازی این قسمت، گامی اساسی در زیبایی و رفع لاغری صورت برداشته می‌شود.

ماندگاری تزریق چربی در صورت‌های لاغر

اگر تزریق چربی در مراحل مختلف (برداشت، تصفیه و تزریق) آن به درستی صورت گیرد و توسط پزشک متخصص و مجرب انجام شود، ماندگاری آن تا سالها ادامه خواهد داشت. تزریق سلولهای سالم و زنده در بافت پوست، بدون هراس از پس زدن یا ایجاد آلرژی می‌تواند علاوه بر افزایش حجم، ماندگاری بسیار خوبی هم داشته باشد.

همشهریان گرامی، اگر می‌خواهید موهای زائد خود را در سریع‌ترین زمان ممکن، با حداقل عوارض و با استفاده از بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان از بین ببرید، حتما به کلینک‌های مجاز و مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کرده و با اطمینان خاطر اقدام به این عمل نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شهبازی [ 1402-07-01 ]
من خانم هستم ۳۳ سال دارم و تاکنون هیچ درمان زیبایی انجام نداده ام. من صورت قلبی شکل دوست دارم. آیا تزریق ژل موثر است؟ چگونه می توان صورتی پرتر و متوازن تر داشته باشم؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
برداشتن پف زیر چشم با بلفاروپلاستی پلک پایینبرداشتن پف زیر چشم با بلفاروپلاستی پلک پایین

افتادگی پلک پایین ممکن است از نظر جسمی و روحی منفی روی شخص بگذارد. خوشبخانه یک درمان سرپایی نسبتاً ساده برای از بین بردن کیسه های پلک پایین وجود دارد که می تواند بافت پوست پلک را بهبود بخشد. این روش که بلفاروپلاستی پلک پایین نام دارد ظاهر جوان تر و زیباتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. ... ادامه مطلب

بیماری ناگاشیما یا خارش لک داربیماری ناگاشیما یا خارش لک دار

خارش پوست، به عنوان یکی از انواع بیماری های پوستی، یک احساس تحریک کننده و غیرقابل کنترل است. دلایل احتمالی خارش می تواند شامل انواع بیماری های پوستی خارش دار باشد. بیماری ناگاشیما یا خارش لک دار یکی از این موارد است. ... ادامه مطلب

رفع و از بین بردن غبغب با لیزر لیپولیزرفع و از بین بردن غبغب با لیزر لیپولیز

لیپولیز غبغب یکی از روش های رایج برای از بین بردن غبغب می باشد. لیزر لیپولیز یک روش جراحی کم تهاجمی است که باعث تخریب سلول های چربی شده و از طریق ایجاد گرما باعث تحریک اثر سفت کننده روی پوست می شود. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین