منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
جراحی زیبایی پلک
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر درمانی پوست / حذف عروق مویرگی و واریسی با لیزر

حذف عروق مویرگی و واریسی با لیزر

وریدها رگ‌هایی هستند که خون را از بافت‌ها و ارگان‌های مختلف به قلب بازمی‌گردانند. هر ورید یا سیاهرگ دارای دریچه‌های کنترل کننده‌ای است که به خون اجازه جریان به طرف قلب را می‌دهد. اگر دریچه‌های وریدی دچار نارسایی شده و این عروق به دلایلی توانایی انتقال خون بافت‌های مختلف بدن به قلب را از دست بدهند، خون در وریدها باقی مانده و موجب بوجود آمدن بیماری واریس و آشکار شدن بیشتر مویرگ‌های وریدی زیر پوست خواهد شد .

این مشکل در خانم‌ها و مخصوصا در ناحیه ساق و ران بیشتر مشاهده می‌شود و ظاهری نازیبا روی پوست پا ایجاد می‌کند. خوشبختانه امروزه با تکنولوژی روز دنیا بهترین درمان مویرگ‌های واریس ابداع گردیده.میتوان گفت اسکلروتراپی بهترین درمان این مویرگ‌ها است

پرسش و پاسخ در مورد حذف واریس

۱-آیا با لیزر می‌توان تمامی مویرگ‌های پوستی را پاک کرد؟

با اشعه لیزر می‌توان مویرگ‌هایی که قطر آنها کمتر از۴ میلی متر باشد را درمان کرد و نتایج موفقیت آمیزی بدست آورد. برای عروق بیشتر از ۴ میلی متر می‌توان از اسکلروتراپی استفاده کرد.

۲- آیا بلافاصله بعد از جلسه درمانی می‌توان نتیجه مطلوب را مشاهده کرد؟

بلافاصله پس از جلسه درمانی با لیزر میتوان بسته شدن مویرگها را مشاهده کرد ولی نتیجه کامل معمولا یک ماه بعد از جلسه درمانی بدست خواهد آمد .

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

۳- برای حذف مویرگ‌های پوستی توسط لیزر آیا تنها یک جلسه درمانی کافی است؟

در اغلب افراد فقط یک جلسه درمانی کافی است ولی گاهی به جلسه دوم یا سوم احتیاج است.

۴- یک جلسه لیزر درمانی چقدر طول می‌کشد؟

بستگی به تعداد مویرگ‌ها ورگهای واریسی ناحیه دارد ولی معمولا جلسه لیزر درمانی کوتاه است .

۵- آیا روش حذف مویرگ‌های متسع پوستی درد و سوزش نیز به همراه دارد؟

در این روش درد زیادی وجود ندارد. در زمان تاباندن لیزر بر روی پوست سوزش خفیفی احساس می‌گردد. برای کاهش این سوزش و درد می‌توان از کرم‌های بی‌حسی موضعی استفاده نمود. دستگاه لیزر معمولاً مجهز به سیستم خنک کننده است که قبل و بعد از تابش اشعه موضع را خنک می‌کند این مساله درد ناشی از لیزر را بسیار کاهش می‌دهد. بهترین سیستم خنک کننده را دستگاه‌های لیزری دارند که درست قبل از تابش اشعه گاز خنک کننده روی پوست می‌پاشند.

حذف عروق مویرگی و واریسی با لیزر در اصفهان

۶-آیا بعد از درمان با لیزر باید استراحت نمود؟

بعد از جلسه درمانی نیازی به استراحت نیست و شخص می‌تواند به راحتی زندگی روزمره خود را ادامه دهد . منطقه لیزر شده را باید به مدت یک هفته از نور خورشید محافظت کرد. نیاز به محدود کردن فعالیت، محدودیت ورزش یا استفاده از جوراب واریس نیست.

۷- پاک کردن عروق سطحی پوستی با لیزر عوارض جانبی هم دارد؟

عوارض جانبی استفاده از لیزر برای درمان عروق مویرگی پوست، بسیار اندک و محدود می‌باشد. بعد از انجام لیزر ممکن است تغییر در رنگ پوست، دلمه بستن و یا گاهاً تاول کوچک دیده شود که گذرا و قابل درمان می‌باشد.

۸- آیا لیزر عروقی فقط برای ناحیه ساق و ران قابل استفاده است؟

خیر. این روش برای تمامی مویرگ‌ها مانند مویرگ‌های صورت یا کنار بینی یا بعضاً در ناحیه بازو قابل استفاده است. افرادی که پس از رادیوتراپی دچار نمایان شدن مویرگ‌ها می‌شوند نیز از این روش سود می برند.
برای مشاهده ویدیوی لیزر عروق کنار بینی اینجا کلیک کنید
برای مشاهده ویدیوی لیزر عروق ناحیه ران اینجا کلیک کنید

بدون شک اکثر مراجعین کلینیک‌های پوست و مو به دنبال روشهای جوانسازی و زیبایی هستند. متقاضیان عزیز برای انجام بهترین آر اف فرکشنال در اصفهان نیز به عنوان بهترین روش جوانسازی، می‌توانند به متخصص پوست و موی مجرب و متکی به دانش روز، در اصفهان مراجعه نمایند و از مزایای این روش بهره‌مند شوند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سمیه [ 1400-03-08 ]
سلام آقای دکتربینی من رگهای خیلی باریک وقرمزرنگ داره وقتی بیرون میرم کل صورتم ازچونه تاگونه هام قرمز میشه چی میفرمایید شما

علی صبوری [ 1400-01-27 ]
واریس عنکبوتی پای راست دارم میخام عمل کنم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درماپن چیست و کاربردهای آن کدام است؟درماپن چیست و کاربردهای آن کدام است؟

روش درمانی میکرو نیدلینگ با استفاده از درماپن یک روش کم تهاجمی است که با ایجاد سوراخ هایی کنترل شده در خارجی ترین لایه پوست انجام می شود. سوزن های ظریف مینیاتوری که در درماپن وجود دارد؛ صدمات میکروسکوپی بر روی پوست ایجاد می کنند و سپس تولید کلاژن و الاستین را تحریک می نماید ... ادامه مطلب

آیا استفاده از نرم کننده مو عوارض دارد؟آیا استفاده از نرم کننده مو عوارض دارد؟

نرم‌ کننده مو حاوی ترکیباتی مانند سیلیکون‌ ها، روغن‌ ها و نرم‌ کننده است و برای انواع مو استفاده می‌ شود. ... ادامه مطلب

روشهای کلینیکال تقویت موروشهای کلینیکال تقویت مو

عوامل بسیاری باعث کاهش رشد موها و کم پشت شدن آن میشود. روشهای کلینیکال از جمله درمان هایی هستند که می توانید از آنها برای تقویت مو استفاده کنید. هر کدام از این روش ها اگر به دست افراد حرفه ای انجام شود می تواند سلامت موهای شما را باز گرداند. در این مطلب انواع روشهای کلینیکال تقویت مو معرفی میشود. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین